İnsan daim seçim qarşısındadi. İstər maddi, istər mənəvi məsələlərində özü üçün daha mənfəətli, xeyirli olanı seçir. Bu xeyri nədə görməsi fərdidi və özünü nə qədər tanımasindan, dünyagörüşündən, məlumatlılığından asılıdir. Bəs özü haqda, nə etməlisi haqda haradan bilgi alsın? Haradan bilsin ki, bu və ya digər məsələ pisdir ya yaxşıdır?
İnsan bəzi bədihi - yəni sübuta ehtiyacı olmayan, hamının qəbul etdiyi bilgilərə malikdir. Məsələn, yəqinlə bilir ki, özü var və özü kimi yaradılmışlar var. Və bilir ki, bu varlıqların yaradıcısının olması zəruridir, öz-özünə xəlq olmayıb onlar. Bu varlıqların ehtiyaclı olduqları varlıq digər mövcudiyyətdən, tərkib, zaman, məkan kimi amillərdən ehtiyacsızdır. Bu yaradıcı hər şeyi hikmət və nizam üzərində edəndir. Yaratdığı ilk insan ilk məlumat gətirən, ilk nəbi, yəni peyqəmbərdir.
Allah insani yaradır, onu nə etməlisi haqda məlumatlandırır. Malik olduğu məlumatlardan faydalanıb-faydalanmamasından asılı olaraq, insan əbədi həyatının müqəddəratını - səadətini və ya bədbəxtliyini özü seçir. Əgər insan həqiqi səadətinin nədə, harada olduğunu bilsə, əlbəttə ki, ona tərəf yönələr. Ona çatmaq üçün ötəri ləzzətlərdən imtina edər, vücudi araşdırmalar aparar.
Allah Təala Qurani-Kərimi insanlara çatdırmaq üçün Həzrət Muhəmmədi (s) vasitəçi seçmiş və ilk olaraq Peyqəmbər (s) özü ayələri şərh etmişdir. Muqəddəs kitabda insanın bütün nə etməli məsələləri acılmır. Bəs belə isə sonuncu peyqəmbər olan Həzrət Muhəmmədin (s) vəfatindan sonra ortaya cıxan məsələlərdə kimə müraciət etməli?
O Həzrət dəfələrlə özündən sonra Əli ibni Əbutalibi (ə) öz vəlisi və islam ümmətinin İmamı kimi təqdim etmişdir. Eyni zamanda əql də təsdiq edir ki, nübuvvətin (peyğəmbərliyin) xətmindən, yəni başa çatmasından sonra İlahi məlumatı əldə etmək, suallara cavab tapmaq üçün Allah tərəfindən müəyyən edilmiş məsum, yəni günahsiz olan bir rəhbərin - imamın olması zəruridir.
Qurani-Kərimin «Maidə» surəsinin 67-ci ayəsində buyrulur: “Ya peyqəmbər, Rəbbin tərəfindən sənə nazil ediləni təbliğ et. Əgər etməsən risalətini yerinə yetirmiş olmazsan. Allah Səni insanlardan (onların fitnə və şərindən) qoruyacaq”.
Təfsirçilərin nəzərincə, bu ayə Həzrət Əli (ə) haqqinda nazil olmuşdur. Belə ki, Peyqəmbər (s) sonuncu həcc ziyarətindən qayıdarkən Qədir-Xum adlanan məkanda İmam Əlinin (ə) əlini qaldırıb, “Mən kimin mövlasıyamsa, Əli (ə) də onun mövlasıdir”. Deməsindən sonra «Maidə» surəsinin 3-cü ayəsi - “Bu gün dininizi Sizin üçün kamilləşdirdim, Sizə olan nemətimi tamamladım və Sizin üçün din olaraq İslamı bəyənib, seçdim” nazil olur. Beləliklə, Əli (ə) Peyqəmbərdən (s) sonra ilk rəhbər - imamdır.
Daha əvvəl qeyd etdik ki, yer üzündə insaniyyət mövcud olduqca belə - yəni, İlahi tərəfindən müəyyən edilmiş bir rəhbərin olmasi vacibdir. Qurani-Kərimin «Nisa» surəsinin 59-cu ayəsində “Ey iman gətirənlər! Allaha, Peyqəmbərə (s) və özünüzdən olan əmr sahiblərinə itaət edin” - deyə buyurulur. Bəs kimlərdir bu əmr sahibləri? Necə təyin etmək ki, kim olmalıdir İlahi rəhbər? Peyqəmbərimiz (s) ona verilən “ulul-əmr kimlərdir ki, onlara itaət Sizə itaət kimidir?” sualına “Onlar mənim canişinlərimdir və məndən sonra müsəlmanlarin imamlarıdır” kimi cavablandırmışdır. Bundan sonra Peyğəmbərimiz (s) on iki ad sadalayır ki, bunlardan birincisi Əli (ə) ibni Əbutalib, sonuncusu İmam Mehdi Sahib-əz-Zamandır.
Tarixə nəzər salarkən aydın olur ki, Peyqəmbərin (s) vəfatından sonra Həzrət Əlidən (ə) başlayaraq, arada fasilə olmadan, imamət Peyqəmbərimizin sadaladığı ardıcıllıqla bu mübarək insanların birindən digərinə keçmişdir.
Bəs bizim yaşadiğimiz dövrdə kimdir İmam? Hazırda Zəmanə sahibi - Peyqəmbərimiz (s) adini çəkdiyi, on birinci imam Həsən ibni Əlinin (ə) oğlu Həzrət Mehdidir (ə.f.). İmamətinin ilk illərini «kiçik qeyb dövrü»ndə ümmətə dörd naib vasitəsilə rəhbərlik etməklə keçirərək sanki insanları uzun müddətli ayrılığa, yəni özünün «böyük qeyb dövrü»nə hazırlaşdırır İmam (ə). Insanlara bu müddət ərzində nə etməliləri haqda bilgi almaq üçün keçməli olduqları yola işiq salır.
Daha bir sual çıxır ortaya. Bəs nə vaxt zühur edəcək Məhdi Sahib-əz-Zaman (ə.f.)? İslam dininə mənsub bütün məktəblərdə belə bir nəzər mövcuddur ki, Peyğəmbərimizin (s) qızı Fatimeyi-Zəhranın (s.ə.) nəslindən bir kişi Qiyamətə bir gün belə qalsa da, rəhbərliyə gələr və Yer üzünü zülmdən, haqsızlıqdan xilas edər. Bu haqda Qurani-Kərimin «Ənbiya» surəsinin 105, «Əraf» surəsinin 128, «Tövbə» surəsinin 33 və digər ayələrində gəlməsi ilə yanaş,ı istər əhli-təsənnü, istərsə də cəfəri məktəblərinin hədis kitablarında yer almiş Peyqəmbərimizdən (s) nəql olunan hədislərdə dolğun məlumat verilir.
İmamın (ə.f.) zühurunun, qayıdışı ilə Yer üzündə ədaləti bərqərar etməsinin nə zaman baş verəcəyi haqda bir çox amillər göstərilir ki, bunlardan biri də dünyada 313 kamil insanin olmasıdır. Biz bir çox möhtərəm alimlərin qeyd etdikləri digər işarələr haqqinda da həcmli yaza bilərik. Lakin, daha faydalı olmazmı Allahin bizə bəxş etdiyi, bu dünyada tükənən nemətlərdən biri olan zamanımızı necə olacaq haqda düşünmək əvəzinə, İlahi hikmətlə bizə çatdırılan bilgilərdən faydalanaraq özümüzün islahına, kamilliyə doqru yüksəlməyə sərf edək ki, İmamımızın (ə.f.) zühurunun tezləşməsinə səbəb olanlardan, Onun nuru ilə işıqlananlardan olaq???
Allah hamıya doğru yolda olmağı qismət etsin!
İmam Sadiq (ə) adına İslam Maarifi Akademiyası
«Dəyərlər» Dini Jurnalistika Məktəbinin dinləyicisi
Комментариев нет:
Отправить комментарий