(Ölkədə bəzi müəllimlər və şagirdlərin (tələbələrin) “dəstəyilə” növbəti təhsil bumuna start verildi)
Bilik Günü. Qədim zamanlarda (məbadə zənniniz daş-tunc dövrünə gedə) bu günü valideynlər, elə şagirdlər də şadyanalıqla qarşılayardı. İndi də belədir, yalnız çıx az bir qisim üçün, çox dar çərçivədə valideyn və üşaqlar üçün. Miyanəsi 150 manat, azı isə 70 manat məktəbli bazarlığı ilə bumlanmış valideyn bu gün dümanlı başla körpəsini “elm ocaqları”na yola salır (bu qiymətlər hələ 1 uşaq üçün nəzərdə tutulur. Daha effektiv bumlama əməliyyatını isə birdən çox məktəbə gedəcək fidanı olan valideynlər keçirir).
Vallah, bizim valideynlər də analoqu olamyan ölkəmizin ataloqsuz, pardon, etalonsuz vətəndaşlarıdır. Başları bazarlıq bumundan ayılmamış amadə olacaqlar fond puluna, təbaşir puluna, silgi puluna, süpürgə puluna, toz puluna, oksigen puluna, kapbon puluna... Heç cıqqırlarını da çıxarmayacaqlar. Gözünü açıb-yummamış qapını kəsdirəcək imtahan-məqbullar bumu. Baş uşitelimizin məntiqi qərarları sayəsində imtahan-məqbul bumu artıq neçə illərdir ki, orta məktəblərə də sirayət etmişdir. Xalqımız Dözümlü Xalqdır. Bəlkə bir bum da bu dözümə olaydı...
Əllərində gül-çiçək, üzlərində sevinc olan körpələr evdən çıxıb valideynlərilə məktəbə doğru hərəkət edir bu gün. Çox çəkmir bu sevinc, bu gül-çiçəklərin təravəti. Öncə avtobus dayanacağında vaxtlar bumlanır, körpələr operativ şəkildə gecikmə vərdişlərinə alışdırılır. Daha sonra metroya çatarlarsa – hansı ki, ayrı yolları da yoxdur - burada da əvvəlcə məlum avtobus vərdişinin davamı yaşanır. Nəhayət əgər 5-6-cı qatara minə bilərsə, burada da bir neçə vərdişlərə ekstremal vəziyyətdəcə yiyəyələnməyi öyrənirlər:
1. Artıq onlar böyüklərin onlara yer verməmələrinə alışmalıdırlar.
2.“Xurd-xəşil” əməliyyatından keçərək sağlam qalmağı, bərkə-boşa düşməyi, səbr edib buna səsini çıxartmamağı və bu kimi başucaldıcı elementlərə sahib çıxmağı öyrənməlidirlər.
3. Əgər bu prosseslərdən salamat çıxarlarsa (ki, çıxırlar) metroya quru girib yaş çıxmamağı da bacarmalıdırlar. Hələ mən demirəm ki, qatarda havasızlığa və bu havasızlıqda səsini çıxartmamamğı, yeri gələndə ayağını tapdalayandan, qabırğalarını şurum-burum edəndən üzr istəməyə və digər əxlaqi etiketləri də öyrənməyə adət ediləcək. Kəsəsi, tam bir nəqliyyat bumundan filtrə olandan sonra körpələri məktəb bumu gözləyir. Beləcə körpə qəlblərə qartımış bumlar yol açır, iz isə səbrli xalqıq! “ƏLLİYƏ DÖZƏN ƏLLİ BİRƏ DƏ DÖZƏR”!
Düzü, təhsil ocaqlarınadək tam olaraq bumlamatikalanmış şagird və tələbələrin necə oxuyacaqlarını, müəllimlərin də necə dərs deyəcəklərini bilmirəm, amma bilirəm ki, indi deyəcəklərimlə beton tarlamızda şumlama aparsaq o zaman çıxış yolumuz olacaq. Öncə öyrənənlərə:
“Yaradan Rəbbinin adı ilə oxu”! (“Ələq” surəsi, ayə 1).
“Oxu! İnsana bilmədiklərini bildirən, qələmlə (yazmağı) öyrədən Rəbbin ən böyük kərəm sahibidir” (“Ələq” surəsi, ayə 4 və 5).
“Nun. Qələmə və (qələm tutanların) yazdıqlarına and olsun” (“Qələm” surəsi, ayə 1).
Yəqin Allahın bu kəlmələrinin mənaları oxuyanların yolunu daha da nurlandırar. Bəşərin ən kamil müəllimi olan Həzrət Peyğəmbərin (s) mübarək missiyasının davamçısı olmalı olan öyrədənlərə:
“Mələklər və elm sahibləri də (bu iqrarı etmişdirlər ki, bəli) mütləq güc və hikmət sahibi olan Allahdan başqa ilah yoxdur" («Ali-İmran», 18).
"And olsun sənin Rəbbinə, onların hamısından etdikləri əməllər barəsində soruşacağıq" («Hicr», 92-93)
İmam Əli (ə) buyurur: "Heç bir bilik düşünmək qədər deyil".
Demək istərdim ki, zənnimcə, düşünmək bəsirət sahibinin ruhunu diri saxlar. Allah amanında!
İmam Sadiq (ə) adına İslam Maarifi Akademiyası
“Dəyərlər” Dini Jurnalistika Məktəbinin dinləyicisi
Комментариев нет:
Отправить комментарий