воскресенье, марта 01, 2009

HİTLER və HALVA

O gün maraqlı bir xəbər oxumuşam. İstəyirəm sizinlə bölüşüm. Türkiyədə Egitim Şən adında bir nəfər mərkəz meydanlardan olan “Cümhuriyyət” meydanında halva paylayıb. Meydana gələnlər verilən “ehsanı” bəh-bəhlə yeyib və Şən bəyə təşəkkür ediblər. Allah köməyi olmuş da heç kimə heç nə demədən halvasını paylaylamağa davam edib. Həə, birdən mətbuat işçiləri gəlib. Bu vaxt Şən bəy günün günorta çağı bu meydanda halva paylamaq səbəbini açıqlayıb.

Deməli bizim bu qəhraman hər axşam olduğu kimi, o gün də girib yerinə və yatıb. Gecə yuxuda Hitleri görür. Bəli, bəli Adolf Hitleri! Faşist lideri də barmağını yelləyə-yelləyə Şən bəyə deyib ki, “Haqqımı sizə halal eləmirəm. Bəyəm sionistlərin Qəzzada etdikləri mənim etdiklərimdən azdır? Mənim etdiklərim sionistlərin elədiyinin yanında toya getməlidir. Siz mənə lənət deyirsiniz. Sionistlər dura-dura mənə lənət dediyinizə görə sizə haqqımı halal eləmirəm. Yalnız bir halda halallıq verərəm ki, mənim adıma bir halva paylayasınız”.

Təsəvvür edirdiniz?! Bir gün yuxunuza Hitler girir və bu lətifəyə bənzər sözləri sizə deyir. Bu o Hitler ki, tramvayda gediş haqqını verməyənləri güllələnməsinə əmr vermişdi. Bu o Hitlerdir ki, gələcəkdə ölkəyə sosial yük olmasın deyə və qüsursuz bir irq yaratmaq üçün anadan şikəst doğulmuş uşaqları öldürürdü!

Nə isə, keçək halva məsələsinə. Şən bəy də eləmə tənbəllik, tezdən duran kimi qaçıb dükana. Lazımı ədviyyatları alıb gətirib, halva bişirib, paylayır ki, Hitler haqqını halal eləsin.

Maraqlı məsələdir. Səhv eləmirəmsə, Almaniyada 3 milyona qədər türk var. Türkiyədə də almanlarin sayı az deyil. Bu iki ölkə yaman qaynayıb-qarışıb. Türklər boş olanda tərliyi ilə (bizim dildə şapşap, tapışqa, damaşnik) Almanıyaya gedib-gəlirlər. Yəni, almanlari o qədər doğma hiss edirlər ki, onların dırnaq arası liderlərini yuxuda-zadda da görürlər.

O gün sionist komandiri Türkiyəni erməni soyqırımını tanımaqla qorxutmuşdu. Yəqin ki, Hitler də Qəzza hadisələrini törədənlərin bu sözü deməsini görüb və öz-özünə deyib ki, “Ayə bu sionistlər məndən daha “hitler” imişlər ki, vaxtında gərək onların yanına hazırlığa gedərdim”. Bu qənaətə gələndən sonra qalır mesajı dünyaya çatdırmaq.

Məncə türklərin Hitleri yuxuda görməsində heç bir problemli məsələ yoxdu. Dedim axı türklər Almaniyaya ev başmağı ilə (dil məsələsi mühüm məsələdi) gedirlər. Problem Hitlerin bir türkün yuxusuna girməsindədir. Niyə bu mənim, sənin yuxuna girmir, gedib Şən adlı bir türkun yuxusuna girir?

Əlbəttə, burada Ərdoğan fenomeni var. Yəqin Hitler Davosda türk başbakanın çıxışından xəbər tutub. Öz-özünə deyib ki, bu işin öhdəsindən ancaq, Davosda o cür hərəkət edən türklər gələ bilər. Ona görəd ə gəlib girib bir türkün yuxusuna.

Deyirəm, dünya yaman qəribələşir. Bu gün Hitlerə halva paylanılırsa, sabah Allah bilir nələr ola bilər. Ta mənim zehnim olacaqları təsəvvür edə bilmir.

Pənah aparıram Allaha şeytanın şərindən.

Xəqani Səfərov
İmam Sadiq (ə) adına İslam Maarifi Akademiyası
«Dəyərlər» Dini Jurnalistika Məktəbinin dinləyicisi



P.S Qardaşı bütün günü Hitlerin yanında olurdu. Adolf da qardaşının onu öldürməsindən qorxurmuş. Bir gün səhər yeməyi vaxtı belindən silahını çıxarır və stolun üstünə qoyub, deyir: “Silahı götür və vur məni”.

Qardaşıda təəccüblü bir halda: “Sən mənim böyüyümsən. Səni niyə vurum axı?”

Hitler: “Bir gün sənin məni öldürüb yerimə keçəcəyini bilirəm. Bu fikir məni gecələr yatmağa qoymur. Vur məni, yoxsa mən səni vuracam”.

Qardaşı onun sözlərini inkar edir və belə bir şey ağlına belə gətirmədiyini deyir. Bu vaxt Hitler stolun üstündəki, silahı qardaşına tuşlayır və onu alnından vurur.

Комментариев нет: